- Revolution.

Revolutionen är överallt.
Ständigt levande.
Den tystas ner ibland.
Fast den finns där i varje människa.
I väntan på att explodera.
I väntan på att förändra.


Bilder från Athen idag.

 

Detta är en syn vi kommer se mycket av i slutet av vår tid. Vårt samhälle är sjukt korrumperat.
Vi behöver förändring.
Vi behöver revolution.
Postat av: Hanna

<3

2008-12-18 @ 19:54:25
Postat av: Stina

händer samma sak i rosengård såg ja nu :I

2008-12-19 @ 10:24:20

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: