- Idol är manipulerings-tv

www.de.blogg.se - tar upp ämnen som berör dig och hela världen ett par gånger i veckan.

www.dedeprivat.blogg.se - tar upp lite vad som händer mitt liv, och lite om världen.

Allt i dessa bloggar kommer tas upp, allt mellan himmel och jord, och lite till. The truth.

btw, jag bojkottade hela Idol. Orka med manipulerings-tv.

Checka de här sjuka klippet.

 

En hel generation har blivit sjuk i huvet.

Tänk om vi alla kunde se varje fredag vad som händer med världen och vad vi måste göra.

Vakna upp robotar.
Postat av: hanna

HAHA OMG!!



Va skämmig hon är..fy fan va pinsamt..va händer med Sverige :O

2008-12-13 @ 12:38:52
Postat av: Stina

gud asså:S



Dede tänk om du var med idol, folk skulle va galna :S för du säger ju så mycket mer än ba kärlek.

2008-12-13 @ 13:30:38
Postat av: anna

galet galet , så pinsamt av tjejejn ..fan va störda fjortisar de finns.

2008-12-13 @ 13:34:05
Postat av: Katta

FJORTIS mymy

2008-12-13 @ 13:34:48
Postat av: Rita

Folk ser bara fake-idoler inte de riktiga hjältarna som har nått att säga.



Skämmig hon är.

2008-12-13 @ 13:36:21
Postat av: Klara

Hon kommer nog inte va så jättenöjd när hon är 20 år och ser de här programmet igen.

2008-12-13 @ 13:37:00
Postat av: C

omg va fjortis hon är :O

2008-12-13 @ 13:43:00
URL: http://iamcasy.blogg.se/
Postat av: seilon

Oj, det var verkligen skämmigt :). Men du har så rätt dede, folk måste vakna.



Livet är så mycket mer än idoler, alla är sin egna idol. Alla är stjärnor, alla är älskade mer än de någonsin kan ana!!



Mycket kärlek till alla! Och tack för tänkvärda blogginlägg Dede!



Det kommer bli oehört spännande den dagen kärlek sprids ifrån politiker, media och samhället som helhet istället för den negativa förnedring som existerar idag.

2008-12-13 @ 17:56:32
URL: http://www.seilon.org
Postat av: seraph

Fy fan va sjukt! Folk har blivit hjärntvättade!!!

2008-12-17 @ 15:43:29
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: