- Hunden försökte rädda sin hundkompis liv.



Hund försöker rädda sin hundkompis, och offrar sitt eget liv på motorvägen.
Berörande bilder verkligen.
Postat av: tina

sött<3

2008-12-10 @ 23:13:41
Postat av: seilon

wow!



det var otroligt att se! sånt mod och sådan intellektuell förmåga men samtidigt sorgligt. Fast med tanke på oändligheten så har hunden det bättre nu.



Fantastiska bilder dock!

2008-12-13 @ 18:00:08
URL: http://www.seilon.org

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: