- Att minnas sitt liv innan man minns.

Det går inte att rädda alla, men det går att förändra.

Förändra först, och sen rädda alla.

Jag minns allt i detta liv innan jag levt det.

Många nordamerikanska indianer menar att det existerar inte någon framtid, dåtid eller nutid.
Allt har redan hänt och tiden är bara ett sätt som våran korkade hjärna sorterar saker.
Enligt kvantfysiken så är tid och placering fullt utbytbara i samtliga ekvationer.
That's pretty amazing huh.

Det är en lång historia, men jag har att sett saker innan de händer, och vet varför de händer.
Känner igen människor med, speciellt ansikten och kan förklara vilka de är.

Men en del kommer fastna i 3d, och aldrig utvecklas. Det är så sjukt synd.
Jag önskar man kunde få dem o vakna, men en del är bara kalla och ego.

Fast sagor måste skapas, och vi är en tid av förändring, och vårt tids slut.

So watch me fight, läk mig sen.

/  - D. Soldier.
Postat av: hanna

Dede läks av mig.

2008-12-08 @ 23:26:21
Postat av: JULIA STRÖMBERG 1992

Hej, skrev på det här inlägget där bara en person kommenterat för att vara mer säker på att du ser det jag skriver. jag känner igen mig i saker du skriver och vill prata närmare med dig. så adda mig gärna på msn, [email protected]



jag har mycket att lära av dig och hoppas du vill lyssna på mig. folk trodde en i min familj var galen. jag viste hela tiden att det var sanning.

så ta mer än gärna kontakt. det skulle vara superintressant.



kram julia.

2010-08-23 @ 07:44:21

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: